Ve třídě 6.A proběhl ve dnech 9.-.10.9.2024 adaptační program. Primárním cílem bylo prohloubení aktuální vztahů mezi dětmi, sekundárně probíhala diagnostika skupiny.
Program trval dva dny, přespávalo se ve školní tělocvičně.
Na úvod kurzu si děti zvolily pravidla, která měly během celého kurzu dodržovat (což se moc nedařilo, neustále byla pravidla připomínána). Posléze se přistoupilo ke skupinovým činnostem/hrám – např. stavění kostek, překonávání rozbouřeného moře přes loďky (papíry) apod. K večeru se třída vydala na společnou večeři na Ptačinu. Noc děti strávily ve školní tělocvičně. Druhý den probíhal program pouze dopoledne, první 2 vyučovací hodiny. Opět probíhaly skupinové hry a závěrečná diskuze – jak se vám program líbil, co byste pochválili, co se vám nelíbilo …..jednotlivé aktivity ukázaly, že vztahy mezi dětmi jsou mnohdy křehké, ale v rámci společných aktivit, zejména tam, kde se dařily na 100% plnit, zvládá třída jako celek fungovat pevně.